الأحد، 20 سبتمبر 2009

عيد سعيد عليكم


كل سنه وانتم طيبين
.

الاسبوع ده اجااااااازه مافيش شغل بقى عشان العيد
..
بس انا قلت اجي اعيد عليكم


يارب يكون عيد سعيد عليكم وكله خير وبركه


ويارب ينعاد عليكم بالخير السنه الجايه ان شاء الله


وكل واحد يسيب العديه وهو مااااااااااااشي

هناك 20 تعليقًا:

احبك اكثر من نفسى يقول...

كل عام وكل اعضاء المدونه المحترمين بألف خير وبصحه جيده
كل سنه وانتى طيبه يابعبوعتى واذا كان على العديه كل اللى اقدر اقدمو ليكى ورده تعبر عن اعجابى بأسلوبك وبوثه اخويه من اختك فى الله<<< متخفيش انا فاهمه اللى هيدور فى دماغك انا بنوته زيك ياقمر مش تقلقى
وطبعا اقدم ورده شكر معطره بروائح الكحك والبسكويت والمسك والعنبر لكل من (اعترافات هانم_عمرو_دكتور عباس) واحب اقولكم كل عام وانتم بالف صحه وسعاده واحيكم على المدونه الاكثر من روعه

عاشقه وغلبانه يقول...

كل سنه وانتوا كلكوا طيبين ياجميل

ربنا يفرح قلبك ويسعدك

عمرو يقول...

كل سنه و أنتى و كل الناس طيبين و بصحه و بخير و محبه و سلام ..
معلش يا أختنا بعبعه كان بودى أسيب عيديه محترمه بس أنتى عارفه العيال بقى و فنهم فى تنضيف الجيوب :)
كل سنه و أنتى و الأسره فى أتم صحه و أحسن حال ..

ستيتة يقول...

كل سنة وانتي طيبة يا بعبعة
عملتي الكحك؟
كل سنة وانت طيب يا عمرو
أكلت الكحك؟
كل سنة واعترافات ود عباس وكل رواد المدونة بخير

غير معرف يقول...

وانتم بالصحة والسلامة

اما عن العيدية

سيب وانا اسيب

أبــــو ضـــيــاء يقول...

وانتم بألف صحة وسلامة
:)

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

كل سنه واحضرتك بالف خير وصحه وسعاده

بعبعه يقول...

هاله

متشكره ليكى وكل سنه انتى طيبه وبخير يارب وشكرا على البوس بوسي براحتك ولا يهمك

ومتشكره على رايك فى المدونه يا جميل

بعبعه يقول...

عاشقه وغلبانه

كل سنه وانتى بالف خير

بعبعه يقول...

عمرو

مش انا قلتلك قبل كده تتبناني ؟


ربنا يخليك لهم يارب ويخليهم لك ودايما كده منفضينك يا لورد

بعبعه يقول...

ستيته

عملناه وكلناه عشان لو طمعانه فى طبق يعنى

منوره يا جميل

بعبعه يقول...

مصري جدا

لا انا واحده ست انا عندي برد

لا لا اقصد انا واحده ست مش بادفع عديات باخد بس

بعبعه يقول...

ابو ضياء

وانت بخير وسعاده ان شاء الله

بعبعه يقول...

طوبه فضه وطوبه دهب

متشكره ليكى وكل سنه وانت بخير

mahasen saber يقول...

عيد سعيد عليكى يا بعبعه وعلى كل احبابك

وبخصوص العيديه ممكن تسيبيلى انتى يكون كتر خيرك

حـــــروف متــبعترة " عــمرو الشــايب يقول...

احب اقول يشرفني انى ادخل ف مدونتك الجميلة دى

و اتمنى انى شوف معاليك عندي

و بجد الواحد بيفرح لما يلاقي احترام كدة

كل سنة معاليك بخير

نونو يقول...

كل عام وحضرتك بخخيير

بعبعه يقول...

محاسن صابر

كل الناس عايزه مني عديات ولا ايييييه

كل سنه وانتى طيبه يا محاسن

بعبعه يقول...

عمر وائل

متشكره اوي ليك وكل سنه وانت بالف خير

بعبعه يقول...

نونو

وانتى بخير وطيبه